الخميس، 13 سبتمبر 2012

ازاى تغيرى شكل السهم فى جهازك

اهلا بنات انا جبتلكم طريقة تغيروا منها شكل الماوس بتاعكوا لاى شكل انتوا عايزينه اول حاجة نفتح قايمة START و نكتب فى البحث بتاعها اللى انا كاتباه ده
مالكوش دعوة باللى عليها ازرق دى انا كنت حاطة الماوس عندها الاول تفتحوا القايمة عادى و تكتبوا تحت اللى انا كاتباه و بيظهرلكوا كده فوق فى البحض بالاشكال دى ختاروا اللى انا عاملة عليها مستطيل اسود و لما تضغطوا عليها بيظهرلكوا كده
انا عندى مختارة السهم الاسود اللى موجود فى الجنب الاول فى اناوع كتيرة اوى بتجيبها ازاى ؟؟؟؟ المستطيل اللى جنب صورة السهم اللى لونه ازرق طبعا هو مش لونه ازرق لكن هو لونه ازرق علشان كنت حاطةالماوس عنده بتضغطوا عليه و شوفوا كل الانواع ازاى ؟؟؟ لما بتضغطوا عليه بيظهرلكوا قايمة اضغطوا على اى واحدة بيظهرلك شكل السهم فى الجنب زى السهم الاسود اللى انا مختاراه و مالكيش دعوة بالمستطيل الكبير اللى تحت دهو لما تخلصى و تختارى اضغطى على OK و كده غيرتى شكل السهم اتمنى يكون الموضوع عجبكم
المالكة بانسيه
باى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق