الثلاثاء، 4 فبراير 2014

فقرات جديدة

اهلا حبايبى ازيكوا ؟ وحشتونى الاول عايزة ابدا معاكوا موضوع و بعدين اعملكوا الفقرات ...
دلوقتى انا عندى دراسة هى اه اتأجلت بس انا عايزة كاتبات معايا يساعدونى و هنشتغل بالنظام اللى انا عاملاه للمدونة و هبعتلهم كل اممم حوالى اسبوعين مكافاه ليهم هبعتلهم ملابس مصممة او ديكورات مصممة و انا دلوقتى عايزة كاتبات و تكون بتعرف فى الفوتوشوب و بتعرف تقبل الدعوة من الايميل بتاعها ياريت اللى شايفة نفسها مؤهلة انها تبقا كاتبة تزور جناحى من هنا تعملى طلب ادد و لو هى من اصدقائى تكلمنى فى الرسايل الخاصة لو انا مش فاتحة علشان اخد منك ايميلك و ابعتلك الدعوة عليه 
_______________________________________
دلوقتى بقا نبدا موضوع الفقرات ده دلوقتى انا عايزة اعمل فقرة مش عارفة اعملكوا عن ايه فحبيت اخد رايكوا...
1- تصميم ملابس
2- تصميم ديكورات 
3- كيفية استخدام مواقع الانترنت ( يعنى مواقع العاب ازاى نسجل فى منتدى كده يعنى )
ياريت تقولولى رايكوا فى الكومنتات على الموضوع ده علشان ابدا اعملكوا الفقرات

المالكة بانسيه
momonyy12 

باى

هناك تعليق واحد:

  1. ماستر للتوريدات الطبية ومستحضرات التجميل
    الرائد الاول فى الوطن العربى منز اكتر من 30 عام
    نعمل على اسعادك واسعاد من حول من خلال منتجاتنا المقدمة لكم من شركتنا
    لدينا كل ما يخص السعادة الزوجية و مستحضرات التجميل
    ضمان عام كامل على جميع المنتاجات وجميع منتجتنا حاصلة على موافقة الصحة المصرية
    تسوق جميع منتجتنا من خلال هذا الرابط على
    www.mastermasr.com
    تابعنا على الفيس بوك على
    https://www.facebook.com/mastre.masr
    وعبر الواتس اب على
    00201155094446
    او الاتصال بنا مباشرة على
    00201155094446
    00201155072226
    00201021712626

    ردحذف