الجمعة، 28 يونيو 2013

كيفية شراء ملابس نادرة او مخفية باسعار قليلة

اهلا بنات طبعا كلنا لما بنزور اى بنت و نفتح الدولاب بتاعها و نلاقى عندها ملابس حلوة و مخفية و نادر لما نلاقيها نبقى عايزين نجيبها انا هجبلكوا الطريقة علشان تشتروا كل اللى نفسكوا فيه بس لازم يكون المستوى بتاعك 17 بوينتس او اكتر ماينفعش اقل طبعا مثال مثلا انا اشتريته الفستان ده المفروض بيتباع بــ16 دولارز يعنى مش فاكرة اوى هو فى الحدود دى و من محل مخفى كمان دى صورته
اول حاجةبنجمع الفلوس
و بعدين بنروح التسوق
و بعدين بنضغط على كلمة ستاربازار اللى موجودة فى الصورة كده
اضغطوا على الصورة للتكبير لو صغيرة
و بعدين بيظهرلنا كده
اضغطوا على الصورة لان هى كبيرة جدا جدا
و بعدين نختار من القايمة اللى فى الجنب دى اللى احنا عاوزينه يعنى ملابس او ديكورات او مجوهرات او شعر ستارديزان انا عايزة هدوم مثلا بضغط على كلمة ازياء التى يمكنك شرائها زى اللى متلونة بالبمبى فى الصورة اللى فوق دى و هنضغط على ابحثى اللى فى الآخر
و بيظهرلنا كده
اضغطوا على الصورة للتكبير
و بنختار احنا عايزين البحث حسب النوع ولا اللون ولا الماركة لو عايزين الماركة بنضعط عليها و بتجبلنا ماركات كتير انا هختار الماركة و هحدد من 2 كوينز لحد المبلغ اللى انا عايزاه كده
و بعدين لو مالقيناش نتيجة بنضغط على بحث جديد و بعدين ابحثى تانى و هكذا
اتمنى اكون افدتكم
المالكة بانسيه
momonyy12
باى

هناك 4 تعليقات:

  1. lovedoaa37@gmail.comايملى الجديد

    ردحذف
  2. شكرا لمعلومتك انا جبت بنت عشان مسابقه المدونة لسه هجيب تانى

    ردحذف
  3. انا دي صير كاتبه و عندي مواضيع حلوه و مستواي 38 و كل الشروط موجودأأ هنااا ^_^
    اسمي :
    prince_ASH
    اميلي :
    shoshofayed200@yahoo.com
    و لو قبلتيني اكتيلي بسجلي بليزز

    ردحذف
  4. انا اسمي في ستاردول yossef158

    ردحذف