الجمعة، 10 أغسطس 2012

تمت ازالة الكاتبات

تمت ازالة الكاتبات 
الموضوع ده لاختيار كاتبات عايزة 5 كاتبات متفاعلات يتوافر فيهم الشروط دى
1- تعرف تبعت هى الحاجات المجانية
2- تحاول على اد ماتقدر ماتنقلش صور مكتوب عليها روابط مدونات او منتدياتتبع ستاردول 
3- تعرف تستخدم الفوتوشب و تصور الصور
5- ترد عادى فى ستاردول فى الشات و كده يعنى عادى مش علشان بقيتى كاتبة خلاص بقيتى سوبر ستار و مميزة ده كده غرور 
6- تجيبى اعضاء يفعلوا المدونة و يعلقوا شوية يقولوا شكرًابس حتى 
7- لازم يكون ايميلها آخره @yahoo.com غيره مش هيفنع
8- لازم تكون تعرف تقبل الدعوة مش تقولى خدى الباس و الايميل و اقبليلى لا ..
9- و ده آخر حاجة يكون رقم الستاربوينتس بتاعها 20 او اكتر مايقلش عن 20 
يارتي كلكوا تعملوا الشروط دى مش واحدة تعمل كله و تسيبلى شرط و لا اكتر زى اللى فاتوا و كل واحدة تعلق تعرف نفسها و انا اسمى فى ستاردول pancee.stardoll
الكاتبة بانسيه
باى

هناك 6 تعليقات:

  1. انا عايزة ابقى كاتبة واقدر اعمل الشرووط الفوق وفي كل الشروط بس ايميلي اخره @hotmaul.com

    ده العيب الوحيد

    ردحذف
    الردود
    1. خلاص مش مشكلة بحاولك بس ابعتيلى ايميلك برسالة خاصة فى ستاردول

      حذف
  2. حسنا انا بتتوفر في كل هذه الشروط بس شط واحد انوا عندي 11 ستابوينش حسابي الاول انسرق .
    المهم انا رح اكون نشيطة جدا جدا و عندي افكار رروووعة و كمان رح اكون نشيطة كتير . بس اذا بدك تكون المدونة متفاعلة لازم تشحنيلي ستاردولارز حتى اشتري بيها هدايا للفائزات في المسابقات الي رح اعملها في ستاردول
    المهم راسليني في ستاردول اسمي katyamimi

    ردحذف
  3. وانا علي فكره نفس الموضوع بس مش اتسرق نسيت كلمه سره
    بس انا 12
    واعرف الحاجات دي كلها بليز عايزه رد

    ردحذف