الثلاثاء، 31 يوليو 2012

حاجات حلوة مخفية

اهلا بنات انا النهاردة جمعت الكوينز و اشتريت حاجات تححححفة و كلها بسعر قليل جدا جدا جدا جدا الاول دى صورتها

اضغطوا عليها للتكبير
انتوا مشتغربين انا جبتها منين هقولكوا بس علشان تصدقونى انها قليلة السعر
الحذاء الاول اشتريته بــ5كوينز بس
و الحذاء الابيض التانى اشتريته بــ6كوينز
و الشريطة الازرق اشتريتها بــ23كوينز
و البنى دى اشترتها بــ2كوينز
و الحزام البمبى بــ5كوينز
شفتوا؟؟ 
اللىمش مصدقنى يزورنى و هيلاقيهم و شوفوا السعر اسمى فى ستاردول pancee.stardoll للتأكد بس
الاول بقلكوا بالصور جبتها ازاى الاول بنورح التسوق و نضغط على الكلمة اللى معمول عليها سهم و مستطيل 
اضغطوا عليها للتكبير
انا عاملالكوا توضيح على اد ماقدر 
و بعدين هيودينا لصفحة زى الشكل اللى فى الصورة و بنضغط على الحتة البمبى اللى فى الجنب 
اضغطوا على الصورة للتكبير 
و بعد ماتضغطوا هيظهرلكوا كده اضغطوا على اللى معمول فى الصورة
اضغطوا عليها للتكبير
ممكن تغيروا الكوينز لدولارز برده لو معاكوا دولارز
و بعد كده بتختاروا الماركة اللى انتوا عايزينها و تدوروا كذا مرة يعنى اختارتى ماركة معينة كلمة ابحثى هتتلون اضغطى عليهامالاقيتيش حاجة حلوة اضغطى تانى على بحث جديد و اعملى ابحثى انا بلاقى الحاجات دى كده
ممنوع نقل الموضوع بدون ذكر المصدر و انا كمان حاطة اسم المدونة هع 
الكاتبة بانسيه
لاى استفسارات تانى زورونى طبعا اسمى كتبته فى اول الموضوع 
باى

هناك تعليق واحد: