الأحد، 4 ديسمبر 2011

طريقة عمل مدونة مجانية .


هاى 
النهاردة جبتلكوا طريقة عمل مدونة
اول حاجة روحوا 
 http://www.blogger.com

بس لازم يكون عندك حساب على جوجول المهم هيجبلك بيانات امليها و دوسى متابعة تحت هيجبلك نطاق المدونة يعنى اسم المدونة اكتبى اسم مدونتك اللى انتى عايزاه و اعمليلها رابط و اضغطى تابعى و اختارى تصميم مدونتك و اضغطى تابعى و بس كده و مبروك عليكى المدونة .


هناك 10 تعليقات:

  1. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  2. انا ابي اعرف كيف اصلح هاذي المهمه>اتصلي بستاردول من البلوغ/المدونة الخاصة بك
    انا هاذا حسابي في ستاردول ضيفيني وعلميني Lordship



    ردحذف
  3. اها انا كمان عندى مدونه

    ردحذف
  4. اوك شكرا ممكن تبعثولي طلب صداقةnihadnounouهاد اسمي في ستاردول

    ردحذف
  5. مدونة يسرى للاشياء المجانية في ستاردول هاد هي مدزنتي

    ردحذف
  6. اين الطريقة الثانية؟

    ردحذف
  7. شكرا انا عندي مدونة بس كيف اضيف الجناح الى المدونة بليس

    ردحذف